יש לכם עסק והייתם רוצים לדעת איפה לפרסם ולמה לפרסם? כדאי שתקראו .

 

בעלי עסקים? מאמר זה נכתב במיוחד בעבורכם. 


בעולם של היום, בעידן 2022, עידן אשר הדיגיטל תופס מקום נכבד בחיינוכל העסקים מפרסמים את המוצרים שלהם ובטוחים שהם הפתרון המשולם עבור    הלקוחות שלהם , אבל המציאות היא שהלקוחות יוכלו למצוא המון ספקים   מהתחום והשירותים בדומה למה שאתם מציעים

בנוסף אותם מתחרים   מפרסמים את עצמם בדיוק בפלטפורמה שאתם מפרסמים בה . 

אם ניכנס לראש הלקוח ונבין מה באמת הלקוח רוצה לדעת לפני שהוא רוכש   מוצר ושירות מבית עסק

הוא רוצה לדעת מעט מידע אותנטימידע כזה שישרה לו ביטחון שהוא עשה את הבחירה האידיאלית  בבחירת בית העסק ונותן השירות הטוב ביותר בתחום אותו חיפש , בנוסף הבחירה הופכת לקשה במיוחד בתור לקוח  כשאתה לא יודע להיכן לפנות כדי להשיג את הטוב ביותר . 

במצב שאין בידול, כולם מאוד דומים ויש כאלו שאפילו יציעו מחיר נמוך יותר  כדי למשוך קהל רב יותר של לידים ולקוחות מתעניינים .. 

  הדבר החשוב  מכל ללקוח הוא-האמתאז איך בעצם זה מתקשר אלינו


הורייזון מדיה היא חברה העוסקת בפרסום וקידום  עסקים קטנים, בינוניים   ועד לחברות ענק  ביישום המדיה שלהם בעולם התקשורת בישראל , חברתנו   עוסקת בפרסום תוכן איכותי ומקורי על כל בית עסק . 


 עסקים אשר יתאימו במסגרת מתכונת החיפושים שלנו ,יוכלו לקבל חשיפה גם   בטלוויזיה,   באירוח  בראיון טלווזיוני בפאנל תכנית המשודרת בערוצים המובילים בישראל! 

בנוסף אנו מתמחים גם בהפקת פרסומות וחסויות  בטלווזיה , לעסקים וחברות.   קטעי וידיאו ופרסומות שיגיעו למיליוני אנשים  ברחבי המדינה ,   פרסום זה אשר ידוע גם בפרסום החזק והעוצמתי ביותר שניתן להשיג !

חשוב שתפנימו 

עסק שמוצג במקומות שהאמינות היא ערך עליון ומיתוג יוקרתי הוא חלק בלתי   נפרד מהפלטפורמה הזו , הוא משדר ללקוח שהוא הגיע למקום הנכון וכנראה   שזה בית העסק שהוא חיפש וכנראה גם מצא 🙏🏻

 זהו רגע חשוב  ביותר ביחסים עם הלקוחות שלכם,  זה תהליך מתמשך  אשר בסופו גורם ליצירת ביטחון, מוניטין עשיר  שאין   כמותו, בידול ממתחרים ומינוף העסק  לתודעה של  כל לקוח פוטנציאלי .

מספר טיפים לקבלת וי כחול (דמות ציבורית) באינסטגרם .

הייתם רוצים להשיג וי כחול באינסטגרם ? 

🔷

וי כחול באינסטגרם הוא דבר שכולם היום רוצים.

 פרסום באינסטגרם תחת חשבון מאומת עם וי כחולמוסיף המון לאמינות שלכם    בעיני הגולשיםולמוניטין שלכם. אם אתם מתפעלים חשבון למטרות רווח ויש לכם עסק שמוכר מוצרים ושירותיםאז לוי הכחול יש גם משמעות כלכלית לא מבוטלת💰


חשוב לדעת על אחד מהתנאים של הפלטפורמה לקבלת וי כחול באינסטגרם, 

  תצטרכו להשקיע בחיפושים אודות העסק שלכם במנוע החיפוש של גוגל

רק לאחר חיפוש והופעת מאמרים ואזכורים רבים בגוגל אודותיך ,אינסטגרם יסכימו 

לבקשתך לאמת את החשבון שלך כדמות ציבורית ומשפיעה.



חשוב לבלוט באמצעות תכנים ומאמרים  מאתרי תקשורת  שנכתבו אודות העסק שלנו/עלינו 


תהיו בולטים – אנשים אקראיים לא יכולים פשוט לקבל את תג האימות הכחול על ידי בקשה יפה.   אתה או המותג שלך חייבים להיות מוצגים במספר מקורות חדשותיים, (אתרי תקשורת )אתה צריך להופיע בחיפוש רב  בגוגל ולהיות מוכר לציבור הרחב.



ניפוץ המיתוסים לגבי כמות עוקבים לקבלת וי כחול!


בעוד שהרבה מחשבונות האינסטגרם עם הכי הרבה עוקבים מחזיקים בוי כחול   שמתנוסס ליד שם המשתמש שלהםאתה לא צריך תג אימות כדי לבנות בסיס   עוקבים גדול ומסור.

 כל מה שאתה צריך לעשות הוא לייצר תוכן מרתק ובעל ערךלפרסם אותו בזמנים   הנכונים ולבנות קהילה סביב המותג שלךאם אתה רוצה שהעוקבים שלך ירגישו   שהם חלק מקהילה.




אז איך אנו נוכל לעזור לך להשיג וי כחול ?פשוט וקל !


כתבות תדמית  ומאמרי SEO באתרי תקשורת עם  נתוני כניסות גבוהות!


אחד הקריטריונים המשמעותיים ביותר שלפיהם מתעדפת גוגל את האתריםהיא   באמצעות קישור לאתר חיצוני

ברגע שיש לכם כתבת יח"צ  באתר תקשורתי עם השם של העסק שלכם והקישור   לאתרוהיא מופיעה באתר מוביל כמו אתר חדשות

מבחינת גוגל האתר שלכם איכותיוהיא תדאג לתעדף אותו למקומות הראשונים



עם זאתזכור שמאמרים בתשלום או קידום מכירות וסיקור חדשותי לא מספיקים בשביל שחשבונך יחשב כראוי לחדשותמצד שניהנקודה העיקרית של אימות אינסטגרם היא להוכיח שהחשבון שלך אותנטי ולומר לעוקבים פוטנציאליים שכןזה באמת אתהבמקרה כזהאתה יכול לקשר לחשבון האינסטגרם שלך את אתר החברה שלךהוספת קישור לחשבון האינסטגרם הרשמי שלך באתר שלך היא   דרך מצוינת לוודא שעוקבים פוטנציאליים יודעים שזה באמת אתה.



ומשם הדרך לאימות  החשבון שלך לקבלת וי כחול קצרה מתמיד 



איך ניתן לעשות יח׳׳צ למותג ולעסק שלנו?

איך תעשו יחסי ציבור לעסק שלכם?
“שמעתי על העסק שלך ואני רוצה לקנות את המוצר” או “קראתי באינטרנט שאתם עורכים מכירת חיסול ואני חייבת להגיע”. בעלי עסקים רבים זוכים לטלפונים כאלה, שמגיעים בעקבות אייטמים שנכתבו עליהם בעיתונות או באתרי אינטרנט,  מפורסמים וטאלנטים שהופיעו בסרטוני  התדמית של העסק ,שיתופים וחשיפה וויראלית ברשתות החברתיות, ואירוח בתוכניות טלוויזיה.
הד תקשורתי מביא עמו לקוחות פוטנציאליים. התעניינות מוגברת בעסק היא לרוב תוצר של יחסי ציבור טובים.

משרדינו מעניק מגוון שירותי יח׳׳צ ,ביניהם תוכלו למצוא מגוון מפורסמים וטלאנטים אשר ישמחו להופיע ולככב בפרסומת/סרטון עבור העסק שלכם🤘 

תוכניות אירוח מובילות כמו מילון היופי , המשודרת בערוץ רשת 13 זו הבחירה הטובה לכל העסקים , העוסקים בכל מה שקשור לצרכנות של נשים,  ושל תחום הביוטי.

תוכניות - בוקר בשידור חי  כמו (פותחים- יום עולם -הבוקר) , אלו תוכניות
 פאנל אשר מביאים את העסקים המיוחדים ביותר , בעלי המומחיות 
בתחומם ובמקצוע שבו הם עוסקים . 

תוכניות - אנשי נדל׳׳ן מעצבי פנים או מעצבי בתים בואו לקחת חלק באחת מהתוכניות הכי מיוחדות על המסך המשודרת בערוץ קשת 12 תוכניות אלו מותאמות לקהל אשר חי ונושם את עולמכם בתור אנשי מקצוע (סודות הנדל׳׳ן, הקומה ה 12)

כל אלו הופכים את בית העסק לויראלי יותר מושך ובעל הד תקשורתי !